środa, 23 grudnia 2020

Sylveco - Nagietkowa pianka myjąca do twarzy

Sylveco - Nagietkowa pianka myjąca do twarzy

Od kiedy dowiedziałam się że Sylveco wypuściło nową piankę do mycia twarzy, byłam pewna, że muszę ją mieć. Okazja przytrafiła się dość szybko, bo na stronie Sylveco była promocja i piankę kupiłam w bardzo okazyjnej cenie.
Pianka zamknięta była w ciemnej, plastikowej buteleczce z atomizerem wytwarzającym pianę. Ze strony opakowania nie pojawiły się żadne niegodności.
Pianka jaka wydobywała się z opakowania była zwarta, nie spływała. Stosowałam ją dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Rano delikatnie otulała twarz, przyjemnie ją odświeżając. Natomiast wieczorem skutecznie oczyszczała twarz z pozostałości makijażowych (stosowałam ją w drugim etapie oczyszczania twarzy). Pachniała bardzo delikatnie, wyczuwalny był nagietek. Po umyciu twarzy, nie odczuwałam żadnego ściągnięcia. Przy dłuższym użytkowaniu, skóra była ukojona, bez podrażnień.
Byłam bardzo zadowolona z tej pianki. Nie znalazłam w niej żadnych minusów, dlatego gorąco polecam.

Skład:

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glycerin, Calendula Officinalis Flower Extract, Lactic Acid, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Citrus Limonum Peel Oil, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Limonene

Ocena produktu:
Bardzo dobra!

Pojemność:
150 ml

Cena:
15,00

11 komentarzy:

  1. Będę ją miała na uwadze. Pianki fajnie mi służą przy porannym oczyszczaniu twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pianki myjące, muszę ją koniecznie wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja średnio lubię pianki, dla mnie są mało uniwersalne - tylko rano się u mnie sprawdzają, ale będę o niej pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może akurat wpasuje się w Twoją pielęgnację... kto wie :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię pianki do mycia twarzy, ale tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę, więc chętnie wypróbuję piankę :)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze o niej nie słyszałam, ale zaciekawiła mnie na tyle, że z chęcią po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weszła na rynek nie dawno więc nie każdy wie o jej istnieniu :)

      Usuń