sobota, 19 grudnia 2020

Sylveco - Vianek - Ujędrniająca maseczka na twarz, szyję i dekolt

Sylveco - Vianek - Ujędrniająca maseczka na twarz, szyję i dekolt

 
Po wielu przygodach z zakupem tej maseczki, udało mi się ją ostatecznie nabyć w sklepie internetowym sylveco.pl.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce. Konsystencja była dość rzadka trochę lejąca. Maseczka miała różowy kolor, zawierała niewielką ilość drobinek (chociaż nie wiedziałam z czego one pochodziły). Zapach nie przypadł mi do gustu. Było to coś w stylu truskawek ze skwaśniałym mlekiem. Zdecydowanie nie moja bajka…
Maseczkę trzymałam na twarzy ok. 20 minut. W większej części wchłonęła się w skórę, a to co pozostało zmyło się bez większych problemów. Skóra po jej zastosowaniu była solidnie nawilżona, mięciutka i gładka. Podobny efekt odczuwalny był jeszcze rano.
Jeśli miałabym zrobić mini ranking maseczek saszetkowych Vianka, to ta akurat znalazłaby się na ostatnim miejscu.

Skład:

Aqua, Linum Usitatissimum Seed Oil, Oenothera Biennis Seed Oil, Glycerin, Fragaria Virginiana Fruit Extract, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Rubus Idaeus Seed Oil, Fragaria Ananassa (Strawberry) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Stearic Acid, Sodium Hyaluronate, Xanthan Gum, Cetearyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum.

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
10 ml

Cena

8,00

4 komentarze:

  1. Nie miałam tej maseczki, ale jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdziła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń