wtorek, 29 grudnia 2020

Kneipp - Arnica Active - Sól do kąpieli

Kneipp - Arnica Active - Sól do kąpieli

Na sól marki Kneipp natknęłam się podczas zakupów w Rossmannie. A, że od czasu do czasu lubię kąpiele z użyciem soli, to postanowiłam ją wypróbować.
Sól zamknięta była w saszetce i wystarczyła na jedno użycie (chociaż można byłoby ją podzielić na dwa razy). Dostępna jest także w większym opakowaniu - 500g.
Sól miała intensywnie żółty kolor, dzięki czemu woda zabarwiła się również na żółto. Pachniała intensywnie, najbardziej wyczuwalne były rozmaryn i sosna. Taka kompozycja zapachowa skutecznie udrażniała z drogi oddechowe, zwłaszcza nos (z pewnością sprawdziłaby się podczas przeizębienia).
Nie zauważyłam, żadnego negatywnego działania na moją skórę - nie wysuszyła ani nie podrażniła jej.
Sama kąpiel z dodatkiem tej soli była bardzo przyjemna i relaksująca. Dzięki temu, że działa rozgrzewająco, świetnie sprawdza się w jesienno - zimowe dni. Była to jedna z lepszych soli jakie ostatnio używałam, dlatego z przyjemnością sięgnę po inne jej wersje.

Skład:

Sodium Chloride, Pinus Pinaster Oil, Arnica Montana Flower Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Abies Sibirica Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Myrocarpus Fastigiatus Wood Oil, Pinus Mugo Leaf Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Limonene, Linalool, Parfum (Fragrance), Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Polysorbate 20, Tocopherol, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, CI 47005, CI 15985

Ocena produktu:
Przyjemna!

Pojemność:
60 g

Cena:
5,99

4 komentarze:

  1. Teraz mam wanne i mogę korzystać z takich fajnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu kocham taki relaks w wannie z solą:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie robiłam sobie kąpieli z solą :O Tutaj widzę, że zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń