poniedziałek, 21 grudnia 2020

Ziaja - Żel do dezynfekcji dłoni

Ziaja - Żel do dezynfekcji dłoni

Po żele antybakteryjne sięgam już od bardzo dawna, jednak nigdy nie stosowałam ich z taką częstotliwością jak teraz. No cóż, takie covidowe czasy…
Żel zamknięty był w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce, zamykanej na klik. Było to dość wygodne rozwiązanie.
Konsystencja była żelowa, ale w kontakcie ze skórą stawała się wodnista. Po nałożeniu na dłonie, dość szybko odparowywał. Żel zawierał duże stężenie alkoholu, przez co pachniał bardzo intensywnie.
Niestety po zastosowaniu tego żelu, skóra dłoni była bardzo wysuszona i szorstka. Konieczne było częstsze stosowanie kremu do rąk.
Żel skutecznie dezynfekował i oczyszczał dłonie, nie pozostawiał lepkiej warstwy, ale bardzo mocno je wysuszał. Generalnie był dobrym produktem, ale chyba się zastanowię przed kolejnym zakupem.

Skład:
etanol w stężeniu 70g/100g (niestety to jedyna informacja na temat skłądu jaka znajduje się na opakowaniu)

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
60 ml

Cena:
8,89

6 komentarzy:

  1. Niestety takie produkty mają tendencję do wysuszania dłoni, ale przynajmniej są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś często używałam produktów tej marki. Teraz coraz rzadziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też coraz rzadziej kupuję tą markę, chociaż ostatnio kupiłam maseczki w saszetkach :)

      Usuń
  3. Najważniejsze dla mnie, żeby się nie lepił. ;)

    OdpowiedzUsuń