piątek, 25 grudnia 2020

Vis Plantis - Element - Spray ochronny do włosów z filtrami UV

Vis Plantis - Element - Spray ochronny do włosów z filtrami UV

Spray dostałam przy okazji zakupów w Lawendowej Szafie jako gratis. Trochę czekał na swoją kolej, bo jakoś mi nie było z nim po drodze. Ale, gdy wykończyłam już wszystko inne do włosów, postanowiłam po niego sięgnąć.
Spray znajdował się w plastikowej buteleczce z atomizerem. Działał on bez problemowo, pod warunkiem, że pamiętałam, aby wstrząsnąć kosmetykiem przed użyciem.
Zapach był bardzo przyjemny, nieco otulający ale delikatny. Nie utrzymywał się zbyt długo na włosach. Konsystencja, bez wstrząśnięcia była trochę glutkowata, ale po dokładnym wymieszaniu stawała się płynna (aż dziwię się, że atomizer dawał radę).
Spray stosowałam zazwyczaj na mokre włosy, po umyciu. Dzięki temu, łatwiej się układały i były mniej spuszone. Spray ładnie je dyscyplinował. Od czasu do czasu stosowałam go także na suche włosy, zwłaszcza gdy potrzebowałam, aby je wygładzić. O ile w ciągu 24 h nic się nie działo, to kolejnego dnia, moje włosy wydawały się być już mocno obciążone i nieco klapnięte (drugiego dnia nie nakładałam już tego sprayu).
Co do ochrony przed UV, to jakoś nie zauważyłam żadnej różnicy, ani nie wiem jak bym miała to zweryfikować.
Spray okazał się być całkiem fajnym kosmetykiem, ale trzeba było go stosować z rozwagą. Trochę żałuję, że nie zdecydowałam się go stosować latem.

Skład:
Aqua, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Lepidium Sativum Sprout Extract, Pullulan, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Caesalpinia Spinosa Gum, Maltodextrin, Acrylates/Beheneth-25 Methacrylate Copolymer, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Octocrylene, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phospholipids, Hydrolyzed Keratin, Argania Spinosa Kernel Oil, Sodium Laureth Sulfate, Butylene Glycol, Parfum, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Limonene, Linalool

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
150 ml

Cena:
19,99

4 komentarze: