środa, 9 grudnia 2020

Nuxe - Huile Prodigieuse - Suchy olejek do twarzy, ciała i włosów


Nuxe - Huile Prodigieuse - Suchy olejek do twarzy, ciała i włosów

 
Odkąd poznałam ten olejek, bardzo chciałam go przetestować, zwłaszcza, że zbierał wiele pozytywnych opinii. Sama jednak, nie zdecydowałam się na zakup. Dwie miniaturki o pojemności 10 ml (każda), trafiły do mnie w dzięki pudełkom z doz.pl
Opakowania miniaturek były szklane, z nakrętką. Niestety były one kompletnie nie poręczne, więc postanowiłam, przelać olejek do opakowania z pipetką (co było strzałem w dziesiątkę).
Olejek miał „babciny zapach” – przytłaczający, słodki – zdecydowanie nie moja bajka. Po nałożeniu na skórę momentalnie się wchłaniał, nie pozostawiając tłustej warstwy. Z racji tego, że byłam posiadaczką miniaturek, postanowiłam stosować olejek na twarz. „Zrobiłam” z niego dzienne serum na twarz, stosowane pod krem dzienny. I muszę przyznać że ta kombinacja, zwłaszcza w zimowe dni, sprawdzała się u mnie całkiem dobrze. Skóra była nawilżona i wygładzona. O dziwo, nawet makijaż, trzymał się dobrze, nie ścierał się nadmiernie.
Poza zapachem, który mi nie odpowiadał, olejek spisywał się dobrze. Cieszę się, że miałam okazję go wypróbować.

Skład:

Coco-Caprylate/Caprate, Dicaprylyl Ether, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Parfum/Fragrance, Tocopherol, Borago Officinalis Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit Extract, Benzyl Salicylate, Linalool, Limonene, Citronellol, Geraniol [N2206/B].

Ocena produktu:

Dobry.

Pojemność:

50 ml

Cena:
53,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz