niedziela, 13 grudnia 2020

Eco Laboratorie - Argana Spa - Odbudowujący szampon do włosów Głebokie odżywienie i blask

Eco Laboratorie - Argana Spa - Odbudowujący szampon do włosów Głebokie odżywienie i blask
 
Po tym jak bardzo spodobał mi się szampon Macadamia SPA, postanowiłam przetestować, jak sprawdzą się u mnie szampony z innych serii od Eco Laboratorie. Na pierwszy ogień poszedł Argana SPA, przeznaczona do włosów mocno zniszczonych i farbowanych.
Szampon zamknięty był w miękkiej, plastikowej butelce sporych rozmiarów, z nakrętką typu disc-top.
Szampon miał żelową konsystencję i lekko beżowy kolor. Zapach raczej ziołowy, szybko się ulatniał z włosów. Pienił się dobrze, ale nie zbyt przesadnie. Dobrze oczyszczał włosy i skórę głowy. Włosy były odbite od nasady, łatwo się układały, były błyszczące. Co najważniejsze, nie zauważyłam, aby szkodził włosom po keratynowym prostowaniu włosów.
Szampon zdecydowanie przypadł mi do gustu. Miał dobry, naturalny skład a przy tym nie wiele różnił się w użytkowaniu od klasycznych szamponów drogeryjnych.

Skład:
Aqua, Acorus Calamus extract, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Organic Avocado extract, Cocamidopropyl Betaine, Argana Oil, Aesculus Hippocastanus, Glycerin, Sodium Chloride, Perfume, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI75125.

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
350 ml

Cena:
18,31

4 komentarze: