poniedziałek, 23 marca 2020

Enilome E Pro - Kojący krem do twarzy

Enilome E Pro - Kojący krem do twarzy

Zaskoczenia zapewne nie będzie, gdy ponownie napiszę, że krem poznałam dzięki box'owi z doz.pl (pisałam o nim tutaj). I zapewne nigdy nie zainteresowałabym się nim, gdybym nie została "przymuszona" do jego przetestowania.
Opakowanie - była to miękka tubka stawiana na nakrętce. Niemal do końca wydobywanie było bezproblemowe. Na końcu opakowania rozcięłam je, a pozostałą zawartość przełożyłam do pustego opakowania po kremie. Starczyło jeszcze na kilka użyć. 
Krem miał dość gęstą, zbitą konsystencję, charakterystyczną dla produktów emolientowych. Dobrze i długotrwale nawilżał skórę twarzy. Stosowałam go zarówno rano i wieczorem. Rano nakładałam, go pod makijaż i w tej roli sprawdzał się dobrze, nie rolował się. Wieczorem nakładałam go często po wcześniej zastosowanym serum z witaminą C. W obu rolach, kremu dziennego i nocnego sprawdzał się dobrze. Wchłaniał się szybko, pozostawiał delikatny, nietłusty film na skórze.
Zapach był w niewielkim stopniu wyczuwalny, co zresztą charakterystyczne dla tego typu produktów.
Generalnie nie miałam żadnych zastrzeżeń co do działania tego kremu. Ze względu na to, że na mojej twarzy od czasu do czasu pojawiają się niewielkie zmiany łuszczycowe, krem ten skutecznie łagodził je i sprawiał, że łatwiej dało się je ukryć pod makijażem.

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Sterate SE, Persea Gratissima Oil, Phenoxyethanol, Snail Secretion Filtrate, Dipropylene Glycol, Boswellia Serrata Gum, Niacinamide, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, Ethylhexylglycerin

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
50 ml

Cena:
19,90

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę ten krem. Wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam skóre wrażliwą i naczyniową. Gdy nałożę krem na noc rumień jest pięknie przygaszony.

    OdpowiedzUsuń