sobota, 21 marca 2020

Sylveco - Vianek - Nawilżający tonik-mgiełka do twarzy z ekstraktem z ziela owsa

Sylveco - Vianek - Nawilżający tonik-mgiełka do twarzy z ekstraktem z ziela owsa

Tonik-mgiełka trafił do mnie dzięki, box'owi od doz.pl (pisałam o tym tutaj).  Po odczekaniu w kolejce, trafił do mojej codziennej rutyny pielęgnacyjnej na kilka miesięcy.
Dzięki opakowaniu z atomizerem, tonik starczył mi na znacznie dłużej, niż te w tradycyjnych opakowaniach. Rozpylałam go bezpośrednio na twarz lub na płatek kosmetyczny, dzięki czemu miałam większą kontrolę nad zużywaniem produktu.
Sam tonik przyjemnie pachniał, niwelował uczucie ściągnięcia i odświeżał cerę, przygotowując ją do kolejnych kroków pielęgnacyjnych.
Nie zauważyłam, w związku z jego stosowaniem, jakiegoś dodatkowego nawilżenia cery. Nie wystąpiło też żadne podrażnienie czy zaczerwienienie skóry. Raczej jestem skłonna "podejrzewać" go o działanie łagodzące podrażnienia. 
Generalnie tonik spełnił swoje zadanie i byłam zadowolona z jego działania.

Skład:
Aqua, Glycerin, Avena Sativa Straw Extract, Propanediol, Panthenol, Urea, Triticum Vulgare Germ Oil, Sodium Hyaluronate, Coco- Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Parfum, Phytic Acid, Dehydroacetic Acid

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
200 ml

Cena:
21,00

7 komentarzy:

  1. jak wykończe swoje, to może się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go miałam i lubiła, zwłaszcza zimą, bo konsystencja w porównaniu do innych wersji, czy ogólnie innych toników była taka 'treściwa' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie ta seria nawilżająca z Vianka - właśnie ten tonik i krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń