wtorek, 3 marca 2020

Bioderma - Atoderm - Ultra - nawilżający olejek pod prysznic

Bioderma - Atoderm - Olejek pod prysznic

Olejek trafił do mnie za sprawą pudełka od doz.pl, którego zawartość prezentowałam tutaj. I chociaż nie był to pełnowymiarowy produkt, to i tak starczył mi na około miesiąc.
Olejek konsystencją i wyglądem przypominał oliwkę dla dzieci. Był bardziej płynny niż żelowy.  Zapach był neutralny, typowy dla kosmetyków przeznaczonych dla skór wrażliwych. 
Używałam go, nakładając wprost na wilgotną skórę. Rozprowadzał się bezproblemowo, ale słabo się pienił (chociaż nie przeszkadzało mi to). 
Olejek był wybawieniem dla mojej przesuszonej skóry. Przy jego regularnym stosowaniu pożegnałam suchą "jak wiór skórę" a balsamu do ciała nie musiałam używać za każdym razem.
Na plus dodatkowo był fakt, że nie tłuścił wszystkiego w koło (wanny, prysznica ani ręcznika). Po mimo, że skóra była dobrze nawilżona i wygładzona, to nie pozostawiał na niej żadnego filmu.
Olejek stał się wybawieniem dla mojej przesuszonej, swędzącej skóry, zwłaszcza w okresie sezonu grzewczego.

Skład:
Aqua, Glycerin, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Coco-glucoside, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Peg-90 Glyceryl Isostearate, Fragrance (Parfum), Opatentowany Kompleks D.a.f., Polysorbate 20, Laureth-2, Niacinamide, Fructooligosaccharides, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
100 ml

Cena:
16,49

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz