wtorek, 17 marca 2020

Rossmann - Altapharma - Sól do kąpieli z olejkami eterycznymi rozmaryn & eukaliptus

Rossmann - Altapharma - Sól do kąpieli z olejkami eterycznymi rozmaryn & eukaliptus

Sole Altapharma bardzo przypadły mi o gustu, dlatego też gdy pojawiła się nowa wersja tejże soli, postanowiłam ją niezwłocznie kupić. I chociaż trochę czasu minęło, nim ją użyłam, to bez wahania mogę stwierdzić, że szkoda, że tyle czekałam.
Sól, tak jak jej "siostry" zamknięta była w jednorazowej saszetce. Miała intensywnie pomarańczowy kolor, dzięki czemu, woda również zabarwiała się na taki kolor.
Zapach był dość intensywny, ziołowy, mocno wyczuwalny był olejek eukaliptusowy oraz rozmarynowy, (podobno zawierała jeszcze olejek Wintergreen, ale nie jest mi on znany). Akurat byłam wtedy przeziębiona, więc taka kombinacja zapachowa skutecznie udrożniła mój zatkany nos i przyniosła ulgę (choć tylko chwilową).
Kąpiel z taką solą była bardzo przyjemna i relaksująca. Zgodnie z obietnicą producenta, kąpiel była rozgrzewająca, ale tak nie za mocno. 
Kąpiel z solą Altapharma to czysta przyjemność. Chętnie powrócę do niej, zwłaszcza podczas przeziębienia czy kataru. Chociaż mam małą nadzieję, że Rossmann nie poprzestanie na tych trzech wersjach.

Skład:
Maris Sal, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Eukalyptus Globulus Leaf Oil, Gaultheria Procumbens Leaf Oil, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Parfum, Tocopherol, CI 16255, CI 19150, Limonene, Benzylalcohol

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
80g

Cena:
3,19

2 komentarze:

  1. Lubię zapach eukaliptusa. Pewnie spodobałaby mi się ta sól :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sole z tej serii należą do moich ulubionych :)

      Usuń