niedziela, 15 marca 2020

UNBOXING - Kobiece piękno od Sylveco

Tajemnicą nie jest, i zresztą często pisałam na tym blogu, że jestem wielką fanką marki Sylveco. Dlatego, gdy w ich ofercie pojawił się zestaw "Kobiece piękno", to stwierdziłam, że po prostu muszę go mieć!

UNBOXING - Kobiece piękno od Sylveco

To co wyróżnia ten zestaw, to fakt, że można decydować (oczywiście w pewnym zakresie) o jego zawartości. Zestaw, można skomponować z następujących kosmetyków z serii Vianek:
-krem pod oczy (nawilżający, odżywczy lub przeciwzmarszczkowy),
-pomadka ochronna (łagodząca, kojąca, odżywcza lub regenerująca),
-krem do rąk (nawilżający, odżywczy lub regenerujący),
-tonik mgiełka (nawilżający lub łagodzący),
-maseczka do twarzy (normalizująca, łagodząca, ujędrniająca, wzmacniająca),
-krem do twarzy na dzień (łagodzący BB SPF 15 jasny/ciemny, nawilżający, normalizujący, odżywczy, przeciwzmarszczkowy do cery suchej/tłustej, wzmacniający).

Jak widać, wybór był całkiem spory. A oto kosmetyki na które się zdecydowałam:

UNBOXING - Kobiece piękno od Sylveco

Jak do tej pory, nie miałam żadnego z tych kosmetyków, zatem testowanie będzie samą przyjemnością!

UNBOXING - Kobiece piękno od Sylveco

Ale i tak w całym box'ie najbardziej podobała mi się ta kosmetyczka. To właśnie dla niej zdecydowałam się na zakup całego zestawu.

UNBOXING - Kobiece piękno od Sylveco

Do całego zestawu, dołączone był jeszcze próbki (w sumie 28 różnych próbek z oferty Sylveco).

Oby więcej takich box'ów, gdzie możliwe jest samodzielne komponowanie kosmetyków!

Cena:
99,00

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie zestawy. To też świetna opcja na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw. Nie znam marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa opcja na poznanie kosmetyków marki Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten zestaw, miałam maseczkę i tonik, polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki kosmetykami, ale śliczna jest ta kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatecznie to ona mnie przekonała do zakupu :D

      Usuń
  6. hoho toż to arsenał pielęgnacyjny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, w sumie bardzo chętnie taki bym przygarneła. Z Twojego miałam tonik - był super oraz krem do rąk, ale jego jakoś nie polubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy jak się sprawdzą te kosmetyki u mnie :)

      Usuń
  8. ta kosmetyczka jest urocza! <3 też bym się z niej ucieszyła :D
    Z marki vianek miałam tylko olejek do ciała. Pięknie pachniał i przyzwoicie nawilżał ale chyba nic poza tym. Miałam próbkę kremu pod oczy ale u mnie się nie sprawdził ale może u Ciebie wypadnie lepiej :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń