piątek, 13 marca 2020

Nuxe Creme Fraiche de Beaute - Krem nawilżający 48h

Nuxe Creme Fraiche de Beaute - Krem nawilżający 48h

Krem trafił do mnie wraz ze zestawem, który opisywałam tutaj. I chociaż sporo czasu upłynęło od czasu gdy go otrzymałam, a samo opakowanie było zaledwie miniaturką pełnowymiarowego produktu, to jednak pozwoliło mi to na wyrobienie sobie poglądu na temat tego kosmetyku.
Krem stosowałam jako element mojej wieczornej rutyny pielęgnacyjnej (chociaż można było go stosować zarówno na dzień jak i na noc).
Krem miał dość lekką, przyjemną konsystencję, gładko rozprowadzał się po skórze, dość szybko się wchłaniał, nie pozostawiał też żadnej tłustej warstwy. Skóra była dobrze nawilżona i rano wyglądała po porostu dobrze. Wszystko wydaje się być idealnie? No nie do końca, bo jedna cecha tego kremu, sprawiła, że jednak nie przypadł mi do gustu. A był to zapach... Był dość intensywny, nieco słodki i generalnie drażnił mój zmysł powonienia (na szczęście nie podrażniał mojej skóry).
Miniaturka tego kremu, wystarczyła mi na około trzy tygodnie codziennego stosowania. (więc jak na takie maleństwo to całkiem nieźle).
I chociaż sam krem, pod względem działania bardzo mi odpowiadał, to zpach zdyskwalifikował go jako produkt, po który sięgnę ponownie. 

Skład:
Aqua/Water, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Ether, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetearyl Alcohol, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Parfum/Fragrance, Xylitylglucoside, Glyceryl Stearate Citrate, Behenyl Alcohol, Dimethicone, Lauryl Laurate, Silica, Anhydroxylitol, Tocopherol, Polyglyceryl-3 Stearate, Phenoxyethanol, Xylitol, Ethylhexylglycerin, Hydrogenated Lecithin, Sodium Acrylates Copolymer, Sodium Stearoyl Glutamate, Dehydroacetic Acid, Allantoin, Sodium Gluconate, Lecithin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Citric Acid, Sodium Carrageenan, Sclerotium Gum, Glycine Soja (Soybean) Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Capryloyl Glycine, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Flower Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Pisum Sativum (Pea) Extract, Disodium Edta, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Maris Sal/Sea Salt, Camellia Sinensis Leaf Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Extract, Robinia Pseudoacacia Flower Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Linalool, Geraniol, Limonene

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
50 ml (standardowe opakowanie)

Cena:
48,99 (cena pełnowymiarowego opakowanie)

8 komentarzy:

  1. Ja zużyłam go jako krem do rąk bo ze względu na intensywny zapach nie przypadł mi do gustu jako krem na dzień czy na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że ci przypasił, nie miałam jeszcze tej marki

    OdpowiedzUsuń