środa, 11 marca 2020

Flos-Lek - Odżywczy krem pod oczy

Flos-Lek - Odżywczy krem pod oczy

Krem trafił do moich zasobów kosmetycznych wraz z pudełkiem Love Care Family od doz.pl, o którym wspominałam tutaj. I chociaż podchodziłam do niego dość sceptycznie, to mile mnie zaskoczył.
Krem zamknięty był w niewielkim, plastikowym słoiczku z nakrętką. Wydobywanie oczywiście nie było problematyczne, jedynie konieczność używania szpatułki lekko mnie denerwowała (zwłaszcza gdy szpatułka znikała z pola widzenia).
Sam krem zaskoczył mnie swoim kolorem i konsystencją. Miał żółtą barwę, więc już samo jego nałożenie na skórę pod oczami, lekko poprawiało jej koloryt. Konsystencja kremu przypominała mus, jednak była treściwa i dobrze nawilżała skórę wokół oczu.
Krem (jak to w przypadku tego rodzaju kosmetyków) był bardzo wydajny, wystarczył mi na trzy miesiące codziennego stosowania, dwa razy dziennie.
Po mimo, początkowych obaw, czy krem będzie mi odpowiadał, byłam z niego bardzo zadowolona. Podobało mi się długotrwałe nawilżenie skóry oraz jego żółty kolor, który poprawiał jej koloryt. Był to produkt, raczej dla mniej wymagających osób (bez widocznego problemu zmarszczek wokół oczu), którym zależy przede wszystkim na dobrym nawilżeniu tych okolic.

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Octyldodecanol, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Petrolatum, Glycerin, Pentylene Glycol, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Synthetic Beeswax, Hydrogenated Vegetable Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Limnanthes Alba Seed Oil, Potassium Cetyl Phosphate, Dimethicone, Panthenol, Butylene Glycol, Laminaria Hyperborea Extract, Cera Alba, Helianthus Annuus Seed Oil, Propylene Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Daucus Carota Sativa Root Extract, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Beta-Carotene, Ascorbyl Palmitate, Decylene Glycol, o-Cymen-5-ol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Sorbitan Tristearate, Citric Acid

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
15 ml

Cena:
12,35

8 komentarzy:

  1. Swego czasu kusiły mnie te kremy pod oczy, może się jeszcze na nie skuszę skoro fajnie wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że ma masło shea na początku, więc może i moją suchą okolicę pod oczami by mógł podratować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś wspaniałego się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam chyba ze trzy produkty pod oczy tej marki i mnie uczuliły :/

    OdpowiedzUsuń