sobota, 7 marca 2020

Soraya - Beauty Biotic - Nawilżający balsam bioaktywny

Soraya - Beauty Biotic - Nawilżający balsam bioaktywny

Mam wrażenie, że od jakiegoś czasu marka Soraya była przeze mnie nieco zapomniana. Dopiero gdy marka wprowadziła serię Soraya Plante, ponownie zainteresowałam się tymi kosmetykami.
Balsam z serii, Beauty Biotic znalazłam na półce w Rossmannie. I chociaż, nie był mi mega potrzeby, to chcąc skorzystać z dodatkowej promocji, postawiłam go kupić.
Balsam zamknięty był w miękkiej tubie, stawianej na nakrętce, dzięki czemu nie było najmniejszego problemu z jego wydobywaniem, aż do ostatniej kropli. Sprawę wydobywania kosmetyku, ułatwiała dodatkowo, niezbyt gęsta konsystencja.
Balsam miał przyjemny zapach, nieco otulający. Gładko rozprowadzał się po skórze i dość szybko się wchłaniał. Po zastosowaniu skóra była przyjemnie nawilżona, bez żadnego klejącego filmu. 
W sumie nie mam mu nic do zarzucenia, ale... nie wyróżniał się niczym nadzwyczajnym, spośród innych balsamów tego typu. 

Skład:
Aqua, Paraffinum,Liquidum, Ethylhexyl,Stearate, Petrolatum,Glycerin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Sterate Citrate, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Inulin, Hydrogenated Vegetable Glycerides, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Salvia Hispanica Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, Carbomer, Xanthan Gum,Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Sodium Citrate, Octadecyl Di-T-Butyl-4Hydroxyhydrocinnamate, DMDM Hydantoin,Methylparaben, Propylparaben, Parfum

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
200 ml

Cena:
9,90

4 komentarze:

  1. Hmm ... ja do tej pory chyba nie miałam żadnego smarowidła do ciała tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero serią plante, ta marka przypomniała o sobie... :)

      Usuń
  2. O, jak dobrze nawilża to cos w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń