wtorek, 31 marca 2020

Haul kosmetyczny czyli co nowego w marcu

Kolejny miesiąc za nami, zatem czas na podsumowanie moich zakupów kosmetycznych. Nie ukrywam, trochę zaszalałam i nie wszystkie kosmetyki będę od razu używać. A oto kosmetyki, które kupiłam w marcu:


O tym zestawie "Kobiece piękno" pisałam tutaj. Składał się on z:
1. Sylveco - Vianek - Łagodząca maseczka do twarzy do cery podrażnionej
2. Sylveco - Vianek - Nawilżający krem do rąk
3. Sylveco - Vianek - Kojąca pomadka ochronna
4. Sylveco - Vianek - Łagodzący tonik - mgiełka do twarzy
5. Sylveco - Vianek - Wzmacniający krem do twarzy na dzień
6. Sylveco - Vianek - Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy


Dodatkowo w Rossmannie i aptece internetowej Gemini kupiłam:

7. Joanna - Sensual - Plastry do depilacji ciała do skóry suchej
8. Cameleo - Serum do zniszczonych końcówek włosów
9. Bielenda - Blueberry C-Tox - Nawilżająco - rożświetlająca maseczka smoothie do twarzy

Całkiem spore wyszły mi te zakupy. Miałam lekką obawę czy nie kupię więcej niż zużyję, na szczęście zużyłam więcej niż kupiłam.

3 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te kosmetyki Vianka. Nie miałam jeszcze nic z niebieskiej i fioletowej serii 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee nie tak dużo moim zdaniem tych produktów tzn. po wstępie myślałam, że będzie ich więcej :D Bardzo fajna była ta maska z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń