niedziela, 29 marca 2020

Oriflame - Milk & Honey - Krem do rąk

Oriflame - Milk & Honey - Krem do rąk

Chociaż za serią Milk & Honey od Oriflame nie przepadam, ze względu na zapach, to mimo to postanowiłam przetestować krem do rąk z tej serii. Zwłaszcza, że dołączony był gratis do moich zakupów.
Krem zamknięty był tubce stawianej na nakrętce. Materiał, z którego wykonane było opakowanie był dość twardy, dlatego pod koniec opakowania trudno było go wydobyć (pozostało tylko rozcinanie opakowania). 
Konsystencja kremu była gęsta i treściwa, ale po mimo tego stosunkowo szybko się wchłaniał. Na dłoniach pozostawał delikatny film ochronny, na szczęście nie był on lepki. Dłonie były nawilżone i wygładzone. Często używałam go po zastosowaniu żelu antybakteryjnego, dzięki czemu uniknęłam zbyt mocnego przesuszenia dłoni.
Zapach, tak jak już wspominałam wcześniej, nie należał do moich ulubionych i często wywoływał u mnie odruch kichania.
Generalnie krem był całkiem niezły, ale ze względu na zapach raczej do niego nie wrócę.

Skład: 
Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Glyceryl Stearate, peg-100 stearate*, Carbomer, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Ceteareth-20, Parfum, Propylparaben, Stearic Acid, Palmitic Acid, Linalool, Sodium Hydroxide, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Hydroxycitronellal, Arachidic Acid, Lauric Acid, Myristic Acid, Mel, Sine Adipe Lac, Phenoxyethanol, CI 47005, CI 14700 

Ocena produktu: 
OK 

Pojemność: 
75 ml 

Cena: 
10,99 (w promocji)

2 komentarze:

  1. Brzmi całkiem fajnie. Lubię jak krem nawilża, ale nie zostawia wkurzającej warstwy na dłoniach mimo wszystko. Ja ostatnio zdenkowałam krem do rąk z nowej serii Eveline I love vegan food wersję z mango i był bardzo fajny, więc jeśli nie lubisz mocnych zapachów może Ci się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń